En historia jag fick höra på jobbet

 

Hej jag har en arbetskamrat som berättade en historia för mig som hänt honom.

Det var morgon och han stod naken och borstade tänderna och han viste att katten strök om kring i närheten rätt som det var kände han hur det sved till och det visade sig att katten troligtvist suttit bakom honom och kollat in hans hängande pung och tyckte det såg kul ut var på katten hade hoppat upp och satt klorna i den, min jobbarkompis fattade ju på en gång vad som hade hänt och i ren smärta och aggression vände sig om och skulle fota till katten …missar katten sparkar i stället till dörrkarmen och bryter stortån. Han åkte aldrig in med tån till läkaren vilket jag tycker skulle vara roligt för att få reda på deras reaktion på hans historia med rivmärken på pungen och bruten stortå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0